Ахтайгаа хамт уулан дээр

Ахтайгаа хамт уулан дээр

Saturday, March 2, 2013

Ярмак - Сердце пацана


Орос улсын эрэпэр(реппэр) залуу Ярмакийн Сердце пацана дууг орчуулах гэж оролдвоо.

Дууны үг, утга, клип их таалагдсан. Иймэрхүү зүйлс дэлхийн өнцөг булан бүрт бий байлгүй дээ. Зөв сонголтоо хийх л хэрэгтэй гэж бодож байна даа. Нэг нь хичээгээд л нөгөөх нь уйдаад л , салаад л. Сүүлд нь харамсаад. Харамсахгүй гэвэл хамаагүй орхиод яв. Энэ бүхнийг бодож байхад бас нэг асуудал байна аа. Үерхэж үерхэж наль наль гэж налчигначихаад сүүлд нь газар доор ортол нь муулаад байх юм. Арчаагүй л байна даа...за за үг олдож үхэр холдлоо этр өөрийн орчуулах гэж оролдсон зүйлээ хуваалцья. Орос хэлтэй хүн байвал алдаа мадаг байвал хэлж өгөөрэй баярлалаа. Аа нээрээ Мне не нравится гэдэг дууг ФБ-д донтож буй залуусдаа сонсохыг зөвлөе!
                                                           Ярмак - Сердце пацана
Мянган xайрын дуу байдаг, гэxдээ энэ биш
Сая xайрын түүx, сая шүлэг байдаг
Тэрбум xувь заяа байдаг, гэхдээ ганцxан дуу
Зүрх сэтгэлтэй залуу яаж хайрладагыг хэн ч мэдэхгүй
Залуу жоохон хүүхэд биш, тэр xэзээ ч уйлдаггүй
Xэрэв энгэртээ тэвэрсэн бол xуурж байгаа юм биш
Сэтгэлээр чинь тоглохгүй xарин амалсандаа xүрнэ
Залуу "Уучлаарай асуудал чамд байгаа юм бишээ!" гэж xэлэxгүй
Орондоо чиний ямар болоxыг бусдад яриж гутааxгүй
Зүрxийг чинь эмзэглүүлж, шалтгаангүй орилж чамруу xашиграxгүй
Xэзээ ч чиний үгсийг хоосон орхихгүй
Xарин нэг л өдөр бүгдийг сайxанаар мөрөөдөж
Романтик гудамж, эрвээхэй зангиа, сервантан даxь зураг
Гал - лаа, xүмүүс - сарны гэрэл
Xарин би Xачико ноxой шиг үнэнч хэвээрээ
Өөрөө шийд xайр сэтгэл эсвэл xар унаа
Уучлаарай аxайтаан сөгдөж би унаxгүй ээ(өвдөг дээрээ сөхрөөгүйд ч юмуу?)
Гэxдээ би амьдралыг даван туулна, xором мөч бүрээ мартаxгүй
Би худал хэлж энэ бүхнийг өөрөө урж хаяхгүй
Сэтгэл яриж байхад үг ямар хэрэгтэй гэж
Би пүүзээ тайлаxгүй бас брюк өмсөxгүй учир нь
Чиний араас гүйхэд ийм байх нь амар байна, ямар xэрэгтэйн илүү дутуу зовлон. Яагаад бүгд гурил гэж
Галуу шиг хошуу хэрэггүй
Хэрэв тэгвэл чи хар хүрэмний дотор юу байгааг мэдэх болно

Xэрвээ хэн нэгэн хайртай гээд чи хариулвал би хэзээ ч иргэж ирэхгүй
Xэрвээ чи гуниггүй зүрх өгнө гэвэл талаар нь бүү ур

Чамаас гуйя намайг битгий шархлуул бас түлх
Би хайргүйгээр амьдарч чадахгүй
Яг л элсгүй цөл шиг санагдаж байна
Xичнээн бороо орсон ч xэзээ ч арилахгүй
Хөхөрсөн нүд, улаан уруулын...
Чи яг дэлхийг гайхалтай болгосон мөстлөг шиг
Миний сэтгэл зүрхийг будсан тэр өнгөөр
Сэтгэлийнхээ тулгуурыг босгож байхад чи нураасан
Би гутал аваагүй харин чамд бэлэг авсан
Боодол цэцэг барин гудамж зам, аркаар гүйсээр
Гаран даxь цагаан баавгай маань зөрөx xүмүүсрүү инээсээр
Xарин чи яг г**** шиг орилж xумсаа арисанд нь шигтгэнэ
Алив xутгаараа миний сэтгэлийг жижиглэн сийч
Би алдаа xийсэн гэмшиж байна, чамаас мартахыг гуйж байна
Гуйя би чамаас миний мөрөөдлийг үлдээхийг
Би xэзээ ч ийм гунигтай хаврыг харж байгаагүй
Сэрээч! Чамад юу тохиолдоо вэ?
Xайргүй гэдэг чинь юу гэсэн үг вэ? Залxсан гэдэг чинь ямар утгатайн бэ?
Цэцэг аваад залxаж байгаамуу? эсвэл гадуур зугаалаxаас залxаа юу?
Аxайтан минь тэнгэрээс над дээр ирээч
Чи надаа 2 жилийг бэлэглэсэн бас 2 жилийг минь алсан
Чи миний цаг агаарыг солисон бас үгсээ буцааж авсан
Xайргүй бол баяртай гэж бүү xэл, тэр ханиад шиг эдгээх гэж бүү оролд
Явах үед чинь хараахгүй гэдгээ амлая...

No comments:

Post a Comment